@iTunes – Your computer is not authorized #Apple #iTunes

Share it with your friends Like

Thanks! Share it with your friends!

Close

In this lesson, we are going to learn how to Authorize a computer with iTunes, to allow for downloading purchased music.

The error that you get is the following

Your Computer is not authorized
You must authorize this computer from the Store menu before you can download previous purchases.

Thank You
Wayne Barron
Dark Effects Production
https://www.facebook.com/darkeffectstv ( Like Us On Facebook )
Spotlight on Dark Effects
http://www.youtube.com/DESpotlight
Follow us on Twitter
https://twitter.com/DarkEffectsTV
http://www.darkeffects.net
http://www.darkeffects.com
http://www.enterview.org/Dark_Effects_Production

Comments

Dankest Meme says:

Thank you!! <3 <3

C Antonio says:

it doesn't work for me, dang, maybe it's because I listen to Payday Monsanto and the song is called return of the herbivore.

ashish diggikar says:

did many times but still its showing authorize your computer

Frankie Torres says:

thanks for help it help me lot

MrJubileej says:

Thank you so much for your video!

Aidas Masiulis says:

Thank you very much for your help!

simon rylance says:

thank you ^^

PJ Silavwe says:

Thank you!!! I was looking for that menu for ages, lol!

Nage Adil says:

thank you mate quick and short. cheers

FARRUKOjr says:

Thanks so much man it helped out a lot 👌🏼

Justin Flick says:

I love you finally

garrisonel says:

Thank you so much!

Pamela Hermano says:

Thank you for this tutorial. I hate iTunes btw.

terwya says:

It's just so much easier to see how it is done. Thanks so much.

Tyga says:

Thank you!!!!!!

Robin Kalata says:

OMG—thank you so much!!!! I have been trying to figure this out for a few hours!!!!!

Dale Mullen says:

Finally, an explanation which works. Thank you.

Matt Skyman says:

Thanks a lot, it was hard to find because of the new iTunes interface. You've earned yourself a sub 🙂

Francisco rodriguez says:

Thanks man this was very helpful

Demetrius Schor says:

but it remains the same problem to me

NewbGaming says:

Thanks brother

honorarypines says:

Thanks! This helped a lot!

Kiowa County Media Center says:

Thanks this was very helpful.

Saratto says:

Thanks dude! Helped loads!

Supreme Gamer says:

Omg thank you so much!!

Comments are disabled for this post.