iTunes ile iPhone’a Müzik,Video,Fotoğraf Yüklemek Ya Da Bilgisayarınıza Atmak (2015)

Share it with your friends Like

Thanks! Share it with your friends!

Close

Bu incelememizde sizlere iPhone cihazlarına iTunes kullanarak nasıl (Video,Fotoğraf,Müzik) yükleye bileceğinizi gösterdik.İyi seyirler… (Videomuzu beğenmeyi unutmayın.Kanalımıza abone olun)

— Diğer Sosyal Ağlar’dan Bizi Takip Edebilirsiniz —

Facebook:https://www.facebook.com/mobiltekoffi…
Twitter:https://twitter.com/MobilTekOficial
Instagram:https://instagram.com/mobiltekoficial/
Blogger:http://mobiltekofficial.blogspot.com.tr/
YouNow:https://www.younow.com/MobilTekOficia…

Sıkça sorulan sorular:
Videoları hangi program ile düzenliyorum: (iMovie iPhone 6)
Kullandığım kameralar: iPhone 6/iPhone 5S
Müzik kayıtları için kullandıklarım: (GarageBand iPhone)
Kullandığım kılıflar: iPhone 6 Orijinal Silikon Kırmızı Kılıf ve Şeffaf Kılıf

— Reklam ve ürün tedariği için mobiltekofficial@outlook.com —

Comments

enver şahin says:

Kardeşim merhaba. iphone 6s mp4 formatında video sürüklüyorum, yukarıda güncellemeye hazırlanıyor diyor ama devamı yok. Video yükleyemiyorum. Bi yardımcı olsan

Bahar Polat says:

olmuyoo ıtunes e atiyorum telefona yüklenmiyo ..

Idil Aygun says:

Bilgisayara itunesi nasıl indirebilirim?

2017 ygs öğrencisi says:

Iphone 4umde olan resimleri iphone 5e nasil atabilirim yedekleme yaptim ayni icloudu iki telefona da girdim fakat resimleri videolari telefona yukliyemedim

Turgay METİN says:

Tşkr.
Gayet iyi anlatım olmuş.

Mert Guner says:

reıs ben yaptım oldu ama sarkıların kapak fotoları felanda cıkıyor ahmet kayanın fotosu bıle cıkıyor bana para gırmedı daha

Dogukan Ayrım says:

kardeş video atamıyorum ben hata veriyo yardımcı olursan sevinirim :D

Serhad özsubaşı says:

sorun yaşayanlar itunes u güncellesin

Serhad özsubaşı says:

saol çok yardımcı oldun :D

Alperen oyunda says:

kardeş yardımcı olursan sewinirim olmuyoo atmıyoo

erdem gun says:

iyi günler mobiltek ben fotoğrafları telefona atamıyorum yardımcı olurmusunuz İPHONE İCLOUDDAKİ FOTOĞRAFLARA ERİŞEBİLİR FOTOĞRAFLAR WİFİ VEYA HÜCRESEL AĞ ÜZERİNDEN AYGITINIZA İNDİRİLEBİLİR diyo yardım lütfen

Atilla kılıç says:

Teşekkürler sayenizde o kadar para vermekten kurtuldum sağolun

Furkan Tonya says:

Aga fotoğraflara gelince :
iCloud Fotoğraflar açık
Furkan'ın iPhone iCloud'daki fotoğraflara erişebilir.Fotoğraflar,Wi-Fi veya hücresel ağ üzerinden aygıtınıza indirilebilir. Yazısı çıkıyor karşıma başka herhangi bir şey çıkmıyor.

Tarık Aksu says:

eş zamanlanan resimleri tlf da silemiyorum nasıl kaldıracağız yardım lütfen

rabia öztekin says:

olmuyor atmıyor şarkıları :(

Cemile Şevketoğlu says:

Ya şarkıyı surukleyonce atmiyo yardım ettt

Angry Gamer says:

bende ekle butonu yok neden ?

Merve Akaydın Is My Light says:

bende muzik indirme olmadi

Ceren Şahin says:

Bi sorum olucaktı telefondan pc a nasıl atıcam pekala ?
cevaplarsanız sevinirim

Kenan Gunergin says:

bunlar zilsesi olmuyomu en önemlisi o

Comments are disabled for this post.